REFERENCIÁK

Minden egyedi helyzetben igyekszünk megtalálni az igényekhez legjobban illeszkedő megoldást. Az alább bemutatott Projektjeink olyan eseteket szemléltetnek, amelyek során az Ügyfeleinkkel közösen értük el a kitűzött célokat. Nagy örömünkre szolgál minden együttműködés és Partnereink belénk fektetett bizalma, de ennél is nagyobb megtiszteltetés, amikor látjuk megrendelőink elégedettségét, ami megerősítést és motivációt is jelent csapatunk számára.

01

Cégnév:

MBH Bank Nyrt.

Szektor:

Pénzügyi

PROBLÉMA LEÍRÁSA

Az MKB Bank, a Takarékbank és a Budapest Bank egyesülésével egy új szuperbank jött létre, amely a magyar pénzügyi szektor digitális transzformációjának úttörője és egyben a legmodernebb pénzügyi szolgáltatója kíván lenni. A fúzió által létrejött MBH Bank célja az ügyfelek magas minőségű kiszolgálása, széles termékpalettával, majdnem 5000 dolgozóval és közel 2 millió ügyféllel rendelkeznek. Az egyesülés következtében a működési hatékonyság növelése kulcsfontosságú szempont volt az MBH számára, melyhez a Generatív AI kiváló megoldási alternatívát biztosít.

MEGOLDÁS

A közös projektünk keretein belül először azonosításra kerültek azok a területek és use-casek, ahol a mesterséges intelligencia-alapú megoldások jelentős változást tudnak elérni. Ezek közé tartozott a HR, a Kommunikáció, a Marketing és a Jogi osztály is. A felmérések és interjúk eredményeként közösen határoztuk meg azt az első felhasználási területet, ami a legnagyobb értéket teremti a felhasználók számára és a legszélesebb körben alkalmazható az Ügyfél dolgozói körében. Az megvalósult pilot fejlesztés egy belső okos AI ChatBot volt, amely segít a dolgozóknak információhoz jutni a Bankkal kapcsolatban. A WIKI asszisztens a felöltött dokumentumokból, szabályzatokból és tudásanyagokból képes választ adni a feltett kérdésekre, lehivatkozva az adatok forrását, azaz pontosan megjelenítve az adott anyag pontos részét, ahol az információt megtalálta, így a válasz azonnal validálható is.

EREDMÉNY

A megoldással jelentős időt és energiát takarítanak meg a munkavállalók, mivel nem kell hosszasan keresgélniük az információkat, mindig kéznél van az AI asszisztens, ha valamilyen kérdésük van, vagy segítségre van szükségük.

02

Cégnév:

META-INF Kft.

Szektor:

IT

PROBLÉMA LEÍRÁSA

Az Atlassian termékekre és azzal kapcsolatos szolgáltatásokra specializálódott META-INF Kft. több, mint 12 éves tapasztalattal rendelkezik az IT területen. Portfóliójuk széles, tevékenységeik közé tartozik többek közt az IT tanácsadás, tréningek, support, fejlesztések és licencek értékesítése is. A különböző generatív AI eszközök megjelenése rájuk is nagy hatást gyakorolt és szerették volna kamatoztatni az új technológiában rejlő lehetőségeket saját szakterületükön is, a mindennapi munkájuk során.

MEGOLDÁS

Számukra egy személyre szabott, előzetes tudásukhoz és szakterületükhöz illeszkedő kurzust tartottunk az elérhető AI megoldások gyakorlati használatáról és előnyeiről. Az két-részes workshop első részében bemutattuk a nagy nyelvi modellek képességeit és az elérhető megoldásokat érdekes esettanulmányok mentén. A második részben pedig saját területükre specifikálva mutattuk meg, hogy a generatív mesterséges intelligencia hogyan segít a saját termékek fejlesztésében, a tanácsadásban és egyéb vállalati tevékenységek hatékonyabbá tételében.

EREDMÉNY

A workshopon résztvevő, a cég különböző területeiről érkező dolgozóinak visszajelzése alapján az elsajátított gyakorlati tudás birtokában érthetővé vált, hogy a mindennapi feladatokba hogyan lenne beilleszthető a mesterséges intelligencia, és ennek megtervezése megkezdődött. Kiderült továbbá az is, hogy a saját gyártású szoftverekben milyen felhasználói eseteket lehetne az MI segítségével az ügyfelek számára megvalósítani. Ezek egy része már tervezési fázisban van, és hamarosan elérhetővé is válik.

03

Cégnév:

Állami Vagyonnyilvántartási Kft.

Szektor:

Állami

PROBLÉMA LEÍRÁSA

Az MNV Zrt. tulajdonába tartozó Állami Vagyonnynilvántartási Kft. az adatvagyonuk strukturálása, átláthatóbbá tétele céljából racionalizálta a korábbi adattárolási megoldásait és az új céloknak megfelelő adatbázisokat vezetett be. A váltás következtében azonban számos esetben feltételezhető volt, hogy a régi és új adattáblák nem egyeznek.

MEGOLDÁS

Annak érdekében, hogy a szervezet elkerülje a hosszadalmas, monoton és hibalehetőségekkel teli manuális munkát, úgy döntött, hogy szoftverrobotokat alkalmaz az adatbázisok összehasonlítására. Fontos szempont volt többek között a különbségek feltárása az adattáblák struktúrájában, illetve az egyes adathibák azonosítása is, hogy azokat utána könnyedén, rövid idő alatt kezelni lehessen. Erre a célra egy olyan RPA-alapú automatizmust fejlesztettünk az Ügyfél számára, ami percek alatt összehasonlította a régi és új adatbázisok adattábláinak tartalmát, felismerte majd pedig kigyűjtötte az eltéréseket és hibákat.

EREDMÉNY

A megoldásnak köszönhetően a dolgozók célzottan tudták, hogy mely adattáblában mely elemeken kell javítást eszközölni. A feladat időigénye a digitális asszisztensek alkalmazásának hatására több napról pár órára csökkent. A hibaarány minimalizálása és a munkavállalók mentesülése a monoton munkafolyamatok alól pedig már csak hab a tortán.